Eindelijk een blog - Reisverslag uit Perth, Australië van Dorien Holthinrichs - WaarBenJij.nu Eindelijk een blog - Reisverslag uit Perth, Australië van Dorien Holthinrichs - WaarBenJij.nu

Eindelijk een blog

Blijf op de hoogte en volg Dorien

19 September 2012 | Australië, Perth

Daar is ie dan, mijn eigen blog, eindelijk. Emma en ik wilden er een samen maken, waar we dan allebei verhaaltjes op konden zetten, maar dat liep niet :p
We zitten nu twee weken in Perth. Het verliep allemaal voorspoedig, na de twee nachten in een hostel zijn we op een boerderij terechtgekomen. Daar moeten we twee uur werken en daarvoor in ruil mogen we daar slapen. De accomodatie is niet al te geweldig. We slapen in een soort container, de keuken bestaat uit een magnetron en de wc is 200 meter verderop en daar zitten spinnen.. Maar we zijn al lang blij dat we ergens kunnen slapen en dat het ons geen geld kost, anders zijn we in 3 maanden blut volgens Emma's berekeningen. Ook is het er heel erg mooi, we zitten op het platteland en het is daar echt prachtig, supermooie vogels en planten.
Vrijdag gaan we naar Cairns en daar hebben we heel veel zin in, de oostkust schijnt geweldig te zijn. Hopelijk vinden we daar een baantje, dan kunnen we misschien nog wat geld opsparen.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat in Nederland en dat het weer niet al te slecht is :p

Tot de volgende keer!! Xx

  • 19 September 2012 - 11:36

    Roman:

    Leuk zeg!! Wat is voor jou de dagelijkse kost nu? :P

    Veel plezier!!

  • 19 September 2012 - 16:48

    Sanne-minouk:

    Dan gelijk maar nieuws uit NL!
    VVD heeft de verkiezingen gewonnen met 41 zetels, daarna PvdA met 38, de rest blijft ver achter.
    Het weer is erg omgeslagen en vandaag is mijn winterjas uit de kast gekomen, alhoewel het rond 4 uur er wel te warm voor was. De herfst begint te komen zeg maar.

    Ik hoop dat het weer bij jullie wat beter is!

    Volgende week zaterdag ga ik met Merel een dagje naar Arnhem, die dag is tevens "Dress Red Day" voor de vrouwen. Het is bedoeld om je steun aan de Hartstichting te laten zien.

    Heel veel liefs xxx

  • 20 September 2012 - 23:48

    Margot:

    Hoi Dorien,
    Jullie zitten nu al in Cairns geloof ik? Ik hoop dat het goed bevalt. Maak je we lveel foto's???? Die zien we ook graag hierzo. Het weer wordt hier shit en ook kouder. Om 8 uur is het al donker!!
    Hoop op mooie zonnige verhalen en foto's van je. liefs,margot

  • 23 September 2012 - 11:09

    Joke En Jan-Paul:

    Spinnen en kou hebben jullie overleefd, nu haaien en armoede nog...
    Veel plezier aan de oostkust en goed op elkaar passen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorien

Actief sinds 19 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1133
Totaal aantal bezoekers 15430

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 21 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: