Laatste dag Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Dorien Holthinrichs - WaarBenJij.nu Laatste dag Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Dorien Holthinrichs - WaarBenJij.nu

Laatste dag Perth

Blijf op de hoogte en volg Dorien

21 September 2012 | Australië, Perth

Vandaag zijn we voor het laatst in Perth. Vanavond vliegen we naar Cairns. En ik geloof dat we er blij mee zijn want het weer is hier vandaag verschrikkelijk. Het regent en het waait keihard! Vanochtend hebben we al onze spullen weer in onze rugzak gepropt, en het paste nog, gelukkig :) En daar mogen we nu dus lekker de hele dag mee rondslepen.
We zijn nu in het office van working holiday, waar we gratis wifi en computers hebben, daar moeten we nog even gebruik van maken want in Cairns hebben we dat niet :( Misschien kunnen we hier onze rugtas even droppen en nog voor de laatste keer Perth bekijken. Er schijnt hier een kangoeroe-eiland te zijn, lijkt ons ook leuk.
We zijn woensdag nog naar pinguineiland geweest. Dat was een tripje dolfijnen spotten en naar dat eiland, waar heel veel vogels leven. Ook 10 geredde pinguins. Dat was echt heel cool. Er waren best aardig wat dolfijnen, ook twee kleintjes, die waren vooral cute. En ze kwamen heel dichtbij, heel bijzonder om mee te maken. Voor de rest was het eiland niet erg spectaculair, in een uurtje kon je er omheen lopen en dan had je het ook wel weer gezien.
We hopen dat er in Cairn lekker veel te doen is en dat we daar een baantje kunnen scoren, daar gaan we ons best voor doen.

Tot de volgende post!! Xx

  • 21 September 2012 - 16:23

    Mama:

    Hoi lieverd,
    Wat leuk dat je nu je eigen site hebt om belevenissen en foto's op te zetten. Ik ga het aan "iedereen" vertellen. Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben (gehad) en dat jullie snel je draai vinden in Cairns.

    Kusjes,
    Mama

  • 21 September 2012 - 19:47

    Linda:

    Hartstikke leuk dat we jullie kunnen volgen via zo'n blog! Ik hoop dat je zo af-en-toe blijft schrijven. Op naar Cairns dus... Cairns is super! OK, ik weet dat het super 20 jaar was geleden, maar ik kan me niet voorstellen dat dat voorbij is. Met de Great Barrier Reef and all, genoeg te zien en te doen. Dus ook veel reizigers, gezellig! Ik heb mijn PADI cerftificate daar gehaald, ik scheet 7 kleuren... Maar een fantastische ervaring. Er zijn ook genoeg minder enge dingen. En hopelijk werk. Vast sowieso wel van alles te oogsten.En horeca. Succes!

  • 24 September 2012 - 18:39

    Clemens:

    Hallo lieverd, We hebben elkaar al diverse keren gesproken, maar een reactie via dit blog is toch ook wel leuk.
    Dat het een vermoeiende reis was van Perth naar Cairns geloof ik graag. Maar het is zeer zeker de moeite waard hè. Het weer is daar veel aangenamer en The Great Barrier Reef is ook erg mooi.
    Ik zei jou laats dat je er al geweest was toen je twee was, maar dat is bij nader inziens niet waar.
    We zijn toen met jou naar Alice Springs en naar Ayers Rock geweest.
    Heeeeeel veeeeeel plezier daar nog en de groetjes aan Emma.

    Dikke kus
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorien

Actief sinds 19 Sept. 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 15429

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 21 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: