Cairns!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dorien Holthinrichs - WaarBenJij.nu Cairns!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dorien Holthinrichs - WaarBenJij.nu

Cairns!!

Blijf op de hoogte en volg Dorien

24 September 2012 | Australië, Cairns

We zijn in Cairns aanbeland!!De vlucht zou om 22:00 vertrekken. Maar er was vertraging en we vertrokken pas een uur later. Met de twee uur tijdverschil waren we de hele nacht kwijt aan reizen. En eenmaal aangekomen bij ons hostel moesten we ook nog tot 11:00 wachten op onze kamer. Best vermoeiend allemaal. Maar we zijn er!!
Nu zijn we hier twee dagen en we hebben zo'n beetje de hele stad al gezien. Het is veel kleiner dan we dachten. Maar wel heel gezellig.Er zijn hier echt heel veel backpackers. Je wordt ook doodgegooid met aanbiedingen voor backpackers voor tripjes naar het Great Barrier Reef, the Rain Forrest en van alles meer. Iedereen beweert dat hij de goedkoopste is en dat de rest afzetters zijn :P Er is een openbaar zwembad aan de rand van de stad. Daar hebben we al veel tijd doorgebracht :) En zelfs op zondag zijn hier de clubs en kroegen open. Dat hebben we gister ontdekt, zag er helemaal niet verkeerd uit (a) We hoeven ons hier dus helemaal niet te vervelen.
Morgen gaan we ons cv een beetje bijwerken en dan gaan we kijken of we ergens een baantje kunnen krijgen. Best wel spannend, ik hoop dat we iets leuks kunnen vinden. Aan onze ervaring en glimlach zal het niet liggen :)

Kusjes voor iedereen in Holland!!

• 24 September 2012 - 12:34

Herma:

Hoi Dorien,
    Wat leuk dat ook wij jullie kunnen volgen! Je hebt in zo'n korte tijd al wel veel meegemaakt - houden zo, rugzak vol met ervaringen terug nemen!
    Veel plezier tussen alle backpackers!